Sider

31. juli 2013

Tour de Fibre–Nye prosjekter

Sommerferien er over for denne gang  -  hverdagen er tilbake og det føles veldig bra.
Jeg klarte å glemme det meste av  sysakene mine som jeg hadde
pakket klart til ferien…… KRISE ! – men jeg overlevde , merkelig nok.

I løpet av ferien fikk jeg levert magasinet MyQuilt og her var
det mange flotte prosjekter å bli inspirert av.
002

Et av prosjektene som jeg skal begynne på er “Seterjentas søndag”. 
Bildet under er teppet fra MyQuilt.

003

Her er mine stoffer som  jeg skal bruke i dette prosjektet.

001

Jeg har også et tumblerprosjekt på gang. Jeg har dukket ned i 
restekassen og har begynt å kutte fra røde og lyse/beige stoffer.

009

Når jeg kom hjem fra ferien lå dette herlige mønsteret på 
jordbærteppe i postkassen.

005

+ en bunke “charmpacks”


006



En tur innom Quiltefryd har det også blitt. 
Disse herlige sommerstoffene
er fra Gutermann og var bare et”must” !

004

+ denne stoffbunken  og linstoffet

013
014



signatur
spools

6 kommentarer:

  1. Så inspirerande det är att se alla de fina tygerna som Du visar oss, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Å, her var det mye lekkert, Kate! Nydelig stoff og spennende prosjekter på gang! Kos deg med Seterjentas søndag og alt det andre :)

    SvarSlett
  3. voila beaucoup de projets et de tissus j'adore le patch avec les fraises .. il m inspire beaucoup
    belle journée
    Marie Claude RENAUD SULPICE

    SvarSlett
    Svar
    1. Merci pour le gentil commentaire :-)
      Je pense aussi que le motif sur les fraises de tapis est adorable et ne peut pas attendre pour commencer à coudre.
      Désolé pour mon mauvais français (j'ai utilisé le traducteur google)
      J'espère que vous reviendrez :-)

      Slett
  4. Altid gøy med nye prosjekter, tenkte å sy teppe på forsiden når jeg er ferdig med eventyr teppe.Lykke til

    SvarSlett
  5. Fantastisk bilde på toppen av bloggen din, Kate! Så mange spennende prosjekter du har på gang, og lekre stoffer som venter på å bli til noe flott! Liker godt bloggen din, du har lagt ut så mange nyttige linker og det er mye informasjon og inspirasjon å hente her :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar
~ ♥ ~ Takk for at du tittet innom ~ ♥ ~